پرش به محتوا

آموزش استفاده از کلاس های آنلاین

دبیرستان تربیت اسلامی یاسر از آغاز همه گیری بیماری کرونا و به دلیل رعایت قوانین وضع شده از پیشگامان آموزش آنلاین بوده و همواره از تمامی امکانات و استعداد های موجود بهره برداری نموده است . به همین هدف در سال تحصیلی 1400_1401 با اتکاء به یاری حق تعالی و لطف و همراهی اولیا گرامی در این مسیر قدم های بزرگی برداشته شده است که با هدف آشنایی با نحوه استفاده و الزامات بهره مندی از این زیر ساخت ها بررسی این مقاله آموزشی الزامی می باشد .

ورود به سایت رسمی دبیرستان تربیت اسلامی یاسر

به منظور ورود به سایت رسمی دبیرستان تربیت اسلامی یاسر دانش آموزان باید عنوان yasersch.ir را در مرورگر اینترنت خود وارد نموده و وارد سایت دبیرستان تربیت اسلامی بشوند .

صفحه اصلی دبیرستان تربیت اسلامی یاسر

انتخاب گزینه ی ورود به کلاس آنلاین

در صفحه ورود دانش آموزان باید نام کاربری و کلمه عبوری که از دبیرستان تربیت اسلامی یاسر دریافت نموده اند را وارد نمایند و بر روی دکمه آبی رنگ موجود در صفحه کلیک نمایند .

آدرس مستقیم دستیابی به سامانه آموزش آنلاین :vc.yasersch.ir

انتخاب نام کلاس

پس از ورود به صفحه شخصی دانش آموزی برای اولین بار دانش آموزان با انتخاب گزینه آموزش های من وارد لیست کلاس های خود شده و بر روی لینک مستقیم ورود به کلاس کلیک نمایند .

انتخاب نام کلاس
انتخاب گزینه باز شدن در نرم افزار

انتخاب گزینه ی باز شدن کلاس در ادوبی کانکت

پس از انتخاب نام کلاس دانش آموزان در صفحه ای که باز خواهد شد می بایست با انتخاب گزینه باز شدن کلاس در نرم افزار ادوبی کانکت وارد کلاس بشوند .

لازم به ذکر است که در این مرحله دانش آموزان نیاز به نصب نرم افزار از قبل خواهند داشت که بر اساس نوع سیستم عامل خود این فرآیند را به انجام میرسانند.