پرش به محتوا

آغاز کلاس های تابستانه 1400

با سلام و عرض خسته نباشید به دانش آموزان عزیز و خانواده محترم ایشان که سال تحصیلی دشوار و پیچیده ای را سپری نموده اند و با افتخار آفرینی های بزرگ باعث درخشش ستارگان بیشتری در آسمان دبیرستان تربیت اسلامی یاسر شده اند .

دبیرستان تربیت اسلامی یاسر در نظر دارد با توجه به فرارسید ایام تابستان و تعطیلات بلند مدت دانش آموزان فعالیت های فوق برنامه خود را در زمینه های گوناگون مهارت های مورد نیاز دانش آموزان همچون گذشته از سر گیرد . همه دانش آموزان دبیرستان تربیت اسلامی یاسر می توانند از طریق سایت دبیرستان به نشانی yasersch.ir و انتخاب گزینه ثبت نام کلاس های تابستانی که در منو بالای سایت قرار گرفته است نسبت به ثبت نام در این دوره ها اقدام نمایند .

لازم به ذکر است ثبت نام در این دوره ها صرفا به دلیل نیاز های دانش آموزان عزیز در دنیای ابزار های الکترونیکی یوده و فهرستی از دوره های آموزشی گوناگون در اختیار شما قرا گرفته است که دانش آموزان پس از ثبت نام می بایست تمامی کلاس های مورد نظر را همچون فرآیند سال تحصیلی به شکل منظم شرکت نمایند ، اسامی غایبین هر جلسه جداگانه استخراج شده و پیامد هایی همچون کسر نمره برای غایبین طولانی مدت در پی خواهد داشت .

توجه داشته باشید که ثبت نام در هیچ یک از دوره ها الزامی نبوده و صرفا بر اساس علایق دانش آموزان و نیاز های ایشان می توانند در این دوره ها ثبت نام نمایند .